کادو اس ام اس

قالب جوک اس ام اس داستان کوتاه دانلود موزیک

کادو اس ام اس

قالب جوک اس ام اس داستان کوتاه دانلود موزیک

جوک اس ام اس با حضور سایت کادو اس ام اس دات نت آسان خوانده میشود

جدیدترین ها را کجا پیدا میکنید؟

سایت کادو اس ام اس بزرگترین منبع اس ام اس فارسی در اینترنت ایران

بهترین اس ام اس های عاشقانه و ضد خال و ...

کادو اس ام اس دات نت

Www.K2sms.net  or  Www.K2sms.org

 

سایت کادو اس ام اس Www.K2sms.Net با بهترین عکس ها و جالب ترین مطالب داستان های کوتاه کلیک کنید کلیک کنید اس ام اس پیامک دانلود جدید جوک و اس ام اس و پیامک سید مجید بابائی کلیپ تصویری اس ام اس

اس ام اس فارسی

معلم گفت{الف}گفتم او.معلم گفت{ب}گفتم با او.معلم گفت{پ}گفتم پیش او.معلم گفت{ج}خواستم بگویم جدایی گفت نگو

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

اس ام اس زیبای علی (ع)

خورشید چراغکی ز رخسار علیست مه نقطه ی کوچکی ز پرگار علیست هر کس که فرستد به محمد صلوات همسایه ی دیوار به دیوار علیست

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

اس ام اس جوک ضد حال خنده دار

دوست داری تغییر کنی؟ خوشگل بشی؟ عوض بشی؟ مامان بشی؟ اصلا یه چیزه دیگه بشی؟ پس با ما تماس بگیر. سازمان بازیافت زباله

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس جوک فارسی

به نیوتن گفتندبرای چی از افتادن سیب تعجب کردی نیوتن برای اینکه من زیر درخت گلابی نشسته بودم

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

اس ام اس سرکاری 

یه روز یه رشتیه با یه ترکه با یه تهرانیه با یه امریکاییه با یه ابادانیه با یه اصفهانیه با یه مکزیکیه با من تصمیم گرفتیم بذاریمت سر کار

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

اس ام اس فارسی 

همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمونهم رسید یادش باشه ریشش کجاست

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس شعر عاشقانه

عشقم حقیره ! اگه جسمم کویره ! اگه همیشه تنهام ! اگه خالیه دستام ! برای تو عاشق ترین عاشق دنیام

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس شعر روزگار

بهار چیست ؟ ندانم ، که من بهار ندارم ز روزگار چه پرسی ؟ که روزگار ندارم

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس جوک شعر خنده دار

اگر عاشق شدی در شهر غربت ... سوار خر بشو برگرد ولایت

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس شعر زندگی

کنار آشنایی تو آشیانه می کنم فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم کسی سوال می کند برای چه زنده ای من برای زندگی تو را بهانه می کنم

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 متن برای حک شدن بر روی سنگ قبر عزیزان

آخرین نگاه تو اولین غم ما بود

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس عاشقانه

بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق .یوسف از دامان پاک خود به زندان می رود

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

اس ام اس فارسی 

هیچوقت از خدا نخواه که همه ی دنیا مال تو باشه ... همیشه از خدا بخواه کسی که همه ی دنیای توست مال کسی دیگه نباشه

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس فارسی

چنان غرق نگاهت شدم که هیچ غریق نجاتی کار از پیش نبرد

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس جوک

دو تا خجالتی با هم ازدواج می کنند بچه شون آب می شه

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس فارسی معنی دار

زمانی که کناره رودخانه بودم نگاهم به قله ی کوه بود، به قله ی کوه که رسیدم سراپا محو تماشای رود شدم

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس ضد حال خنده دار

با همه ی وجودم سرم رو رو شونه های مهربونت میزارم و یواشکی دماغم و با لباست پاک میکنم

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 متن آفلاین جالب

پیرهن مشکی من ازغم نیست...... اف های نداده ی من کم نیست............... من واسه خودم یه قانونی دارم... توی قانون من هرکی که واسم اف نذاره خوشکل نیست. یادت باشه اخرش رو بخاطر تو تغییرش دادم..........

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس جوک برنامه تلویزیون رمضان 86

بدون نیاز به گوشی با عزیزان خود صحبت کنید سیم کارت اعتباری الیاس

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار

 اس ام اس جوک برنامه تلویزیون رمضان 86

امروز یه پسر 24 الی 25 ساله بهت زنگ میزنه و ازت بنزین میخواد - یادت باشه فقط تو باید بهش بنزین بدی - نه کسی دیگه - یادت نره فقط تو باید بنزین بدی وگرنه اون می میره قربانت الیاس

منبع : Www.K2sms.Org

اس ام اس فارسی جکستان مسیج پیامک www.k2sms.org شعر ضدحال متن زیبا خنده دار 

متن کوتاه آفلاین اس ام اس

خیال میکردم عشق عروسکی است که میتوان با آن بازی کرد ولی افسوس اکنون که معنی عشق را درک کرده ام فهمیده ام که خود عروسکی هستم بازیچه دست سرنوشت

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی ضد حال

اندازه ی تمام قدمهایی که تو عمرم برداشتم دوستت دارم . . . از طرف فلج مادر زاد !

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی زندگی

از زندگی لذت ببر چون آخر جاده زندگی یه تابلو هست که روش نوشته دور زدن ممنوع 

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی ضد حال

گلهای خوشبوی دنیارو هم به پات بریزم بازم کمه چون پاهات خیلی بو میده

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس ضد حال برای دختر خانم های جوان

دختره میره تو کتاب فروشی میگه آقا ببخشید کتاب برتری زن بر مرد دارین؟ مرده نگاش میکنه میگه خانم شرمنده ما اینجا رمان تخییلی نمیفروشیم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی عاشقانه زندگی

زندگی مثل بازی حکمه!! مهم نیست که دست خوبی نداری مهم اینه که یار خوبی داشته باشی؛ اینطوری ‏شاید حتی بتونی بازی باخته رو ببری

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی زندگی

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی شعر دیدار

بنویسم (( د ی د ار )) تو اگر بی من و دلتنگ منی ... یک به یک فاصله ها را بردار

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی جدایی

خیلی سخته که توی پاییز با غریبی آشنا شی/ اما وقتی که بهار شد یه جورایی ازش جدا شی.......

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی زیبا

آسمان می بارد, گل می میرد, تو نه آسمان باش نه گل, زمین باش تا آسمان بر تو ببارد و گل در تو بروید...

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی دوست داشتن

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکدیگــر نگــــاه کنیم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی ابر و بارون

بارون نباش که با التماس خودت رو به شیشه بکوبی ... ابر باش که همه منت باریدن تو رو بکشن

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی دوست

ما غم زده ی شهر خرابیم گر مئ نخوریم خانه خرابیم ما ز کس و کسی کینه نداریم یک شهر پر از دشمن و یک دوست مثل تو داریم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی ضد دختر

طرز تهیه دختر سالم مواد لازم . ...........اصلا ولش کن مواد رو حروم نکنیم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی ضد حال

از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه ؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی سکــوت

گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد کمی با من حرف بزن

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی عاشقانه شطرنج زندگی

در صفحه شطرنج زندگی همه ی مهره های من مات مهربانی تو شدند و من قلبم را به تو باختم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی گریه و اشک

اشک ها اسکی سوارانی ماهرند که از زیر چشم ها شروع به حرکت می کنند و از گونه ها با مهارت می پرند و در کنار لب ها از خط پایان می گذرند

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی عاشق شدن

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی پشت پنجره

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که...... ماهشون مال منه

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی ضد حال قشنگ

دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی ضد حال قشنگ

می دونی چرا دوست دارم با تو برم ماهی گیری چون هیچ کس مثل تو کرم نداره

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی معتاد حرفه ای

از یک معتاد میپرسن چطور شد که معتاد شدی؟ میگه با بچه ها قرار گزاشتیم روزهای تعطیل تفریحی بکشیم یه هویی خوردیم به عیدنوروز

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی سرکاری

برو پایین سر کاری نیست l-l l-l l-l l-l l-l l-l حالا میخوای نردبونو بردارم این پایین بمونی؟

 

جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی ریش جوانان

اگر دیدی جوونی ریش گذاشته ..بدون دوس دخترش تنهاش گذاشته

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی قلک قلب

محبت مثل یک سکه میمونه که اگه بیفته تو قلک قلب دیگه نمیشه درش اورد اگرم بخوای درش بیاری باید اونو بشکنی

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی دلتنگی

میدونی این چیه؟! ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) () این دل منه که روز به روز برات تنگ تر میشه......

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

اس ام اس فارسی محاکمه

دستم بوی گل میداد من رو به جرم گل چیدن گرفتند و محاکمه کردند ولی کسی فکر نکرد شاید من گل کاشته باشم

 

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

 

کادو اس ام اس دات نت .اس ام اس پیامک جوک مسیج موبایل داستان کوتاه Sms SMS سید مجید بابائی . بهترین سایت سرگرمی موبایل جوک پیامک اس ام اس

 جک مسیج پیام کوتاه لاتین فارسی جوک کادو اس ام اس جوکستان جکستان توپ

منبع : سایت کادو اس ام اس دات نت

Www.K2sms.Net  Or  Www.K2sms.Org