کادو اس ام اس

قالب جوک اس ام اس داستان کوتاه دانلود موزیک

کادو اس ام اس

قالب جوک اس ام اس داستان کوتاه دانلود موزیک

جوک و اس ام اس تقدیم به همه

سلام امیدوارم در کادو اس ام اس ثبت نام کرده باشی

عکس این پست را با هم ببینیم

تقدیم به شما

http://k2sms-2.persianblog.ir  بهترین جوک و اس ام اس ها در کادو اس ام اس

sms اس ام اس

تبه کردم جوانی را کنم خوش زندگانی را چه سود از زندگانی چون تبه کردم جوانی را

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

اس ام اس ضد حال

خدا پول خواستم، بانک داد، درخت خواستم، جنگل داد، اتاق خواستم، خونه داد، حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

اس ام اس SMS ضد حال

میخوام روی بلندترین قله وایسم .. با تمام وجود داد بزنم : عشق من دوستت دارم ! ولی حسش نیس تا اون بالا برم

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

آفلاین لاتین Offlin Send To all

man daram 9 rooz dige az inja miram fekr nemikonam dige hamdigaro bebinim mano faramoosh kon va be khatere tamame badihayi ke behet kardam mano bebakhsh az tarafe sale 85 . sale no pisha pish mobarak.

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

SMS اس ام اس کودکی

گریه ما به هنگام تولد به این سبب است که به صحنه بزرگ جنون و حماقت وارد میشویم

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

مسیج بی معنی .. نگران نباشید

به بوش میگن: چرا حمله کردی عراق؟ بوش میگه: امام حسین طلبید! میگن کی از عراق خارج میشین؟ میگه: هر وقت که امام رضا بطلبه

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

اس ام اس

وقتی دلمون گرفته نگاه یه عاشق هم برامون مسخره هستش اما وقتی شادیم نگاه یه گرگ گرسنه هم زیباست این یه واقعیت تلخه

حقیقت داره ؟

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

اس ام اس مسیج زیبا شعر

اجازه هست خیال کنم تا آخرش مال منی؟ خیال کنم دل منو با رفتنت نمی شکنی ؟اجازه هست خیال کنم بازم می آی می بینمت ؟ با اون چشمای مهربون دوباره چشمک می زنی؟ طپش طپش با چشمکت غزل بگم برای تو با اتکا به عشق تو تو زندگی برم جلو؟

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

SMS مسیج

خدا تنها معشوقی است که عاشقانی دارد که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی نیست و هیچگاه یکی از آنها معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد ----------------------------------!!...

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

اس ام اس جالب . ضرب المثل

مدتی بین این دو ضرب المثل گیر کردم که جواب ابلهان خاموشی است یا سکوت علامت رضاست

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

متن باز باران

باز باران بی ترانه***گریه هایم عاشقانه***می خورد بر سقف قلبم***یاد ایام تو داشتن***می زند سیلی به صورت***باورت شاید نباشد***مرده است قلبم ز دستت***فکر آنکه با تو بودم***با تو بودم شاد بودم***توی دشت آن نگاهت***گم شدن در روزگارت

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

اس ام اس زیبا

خنده ات رو به همه بده، ولی لبخندت را به یه نفر، عشقت را به همه بده،ولی وجودت را به یه نفر، بذار همه عاشقت باشن، ولی خودت عاشق یه نفر باش

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

اس ام اس لاتین SMS Latin

shisheye del ra shekastan sakht nist ,en dele ma ba negahi sard par par mishavad

   اس ام اس جوک جک Jok sms اس ام اس جوک جک حوک Messaging مسیج جوک جک Jok SMS Messaging

در قسمت نظرات کلی اس ام اس جوک براتون قرار دادم حتما ببینید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد