کادو اس ام اس

قالب جوک اس ام اس داستان کوتاه دانلود موزیک

کادو اس ام اس

قالب جوک اس ام اس داستان کوتاه دانلود موزیک

اس ام اس

سلام

کادو اس ام اس باز هم بروز شد

چندین جوک و اس ام اس توپ و باحال منتظرته

ولی قبلش یک نظر قشنگ هم بدی خیلی محشر میشه

راستی هدف من توهین به هیچ قشری از جامعه نیست

فقط میخوام لحظاتی رو با هم شاد باشیم

اگر شما تحمل خوندن این مطالب رو ندارید پیشنهاد میکنم همین الان سایت رو ببندید

ولی توصیه میکنم که هرکسی جوک و اس ام اس ها رو با فیلتر خودش بخونه

این سایت بیشتر به درد آدمهای با جنبه میخوره

ببخشید زیاد حرف زدم

حالا که موندی یک نظر هم بدی ممنون میشم

جوک و اس ام اس توپ و باحال  -------------------  اس ام اس جوک خفن و جدید

 پیام کوتاه ترکی 

به ترکه میگن: از مسافرت چی آوردی؟ ترکه میگه: تشریف

 اس ام اس عاشقانه 

اگه تونستی پر کلاغ ها رو سفید کنی برف رو سیاه کنی یه بوسه به آتش بزنی یه نفس عمیق زیر آب بکشی اون موقع من می تونم تو رو فراموش کنم

سایت جوک و طنز فارسی ------------------ سایت اس ام اس و سرگرمی موبایل

 جوک بسیجی

بسیجیه عاشق یه دختر میشه شماره تلفن مسجد رو بهش می ده

جوک و اس ام اس توپ و باحال  -------------------  اس ام اس جوک خفن و جدید

من 15 تا تو را دوست دارم 7 بهشت 7 آسمان 1 دنیا

سایت جوک و طنز فارسی ------------------ سایت اس ام اس و سرگرمی موبایل

دوستی شوخی سرد آدمهاست بازی شیرین گرگم به هواست واسه کشتن غرور من و تو دوستی توطئه ثانیه هاست

سایت جوک و طنز فارسی ------------------ سایت اس ام اس و سرگرمی موبایل

از یه رشتیه سوال می کنن سخت ترین سوال کنکور چی بود میگه نام بدر چیست

جوک و اس ام اس توپ و باحال  -------------------  اس ام اس جوک خفن و جدید

 اس ام اس عاشقانه

نه!نرو!صبر کن قرارمان این نبود باید سکه بیندازیم اگر شیر آمد:تردید نکن که دوستت دارم اگر خط آمد:مطمئن باش دوستدارت هستم .....صبر کن سکه بیندازیم اگر دوستت نداشتم.....آن وقت برو

سایت جوک و طنز فارسی ------------------ سایت اس ام اس و سرگرمی موبایل

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت بیچاره از این عشق سوختن آموخت فرق منو پروانه در اینست پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت

سایت جوک و طنز فارسی ------------------ سایت اس ام اس و سرگرمی موبایل

میتونم یه چیزی بهت بگم؟ مطمین باش که از ته قلبم میگم... همیشه از خدا میخواستم که تو زندگیم یه همراه خوب بهم بده.. . همراهی که همیشه کنارم باشه و بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم... خدا یکیشو به من داد.... مال من نوکیاست... مال تو چیه؟

جوک و اس ام اس توپ و باحال  -------------------  اس ام اس جوک خفن و جدید

bi to na omoor jahan lang mishe , na beine zamin o asemoon jang mishe,na kooh ab mishe na ab sang mishe,faghat dele man barat tang mishe

جوک و اس ام اس توپ و باحال  -------------------  اس ام اس جوک خفن و جدید

 جوک و اس ام اس بسیجی

از یه بسیجیه سوال میکنن : دو خط موازی چیه؟ میگه:دو خط موازی دو خطی هستند که هیچ گاه به هم نمیرسن مگر به دستور مقام معظم رهبری

سایت جوک و طنز فارسی ------------------ سایت اس ام اس و سرگرمی موبایل

دقایقی تو زندگیت هست که دلت برای کسی اونقدر تنگ میشه که دلت میخواد اونو از تو رویات بیرون بکشی و توی دنیای واقعی با تمام وجوت بغلش کنی

مسیج جدید مسیج SMS  -------------------  SMS مسیج عاشقانه و جدید

 شعر عاشقانه

شب های هجران را سحر کن/ به عشق خود دلم را شعله ور کن/در این شبهای سرد بی ترنم لبانم را پر از شیر و شکر کن/دل ما چشم در راه تو مانده است سفر را ای پرستو مختصر کن

سایت جوک و طنز فارسی ------------------ سایت اس ام اس و سرگرمی موبایل

 اس ام اس مسیج

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

جوک و اس ام اس توپ و باحال  -------------------  اس ام اس جوک خفن و جدید

میدونی رشتیا به بچه اول چی میگن؟مرحمتی دوستان !به بچه دوم چطور؟ دوستان ما رو شرمنده کردن!به بچه سوم؟ دوستان دیگه شورشو در آوردن

مسیج جدید مسیج SMS  -------------------  SMS مسیج عاشقانه و جدید

vaghti be donya miaei dare goshet "azan" migan , vaghti mordi barat "namaz" mikhonan , cheghadr kotahe faseleye "namaz" ta "azan"

مسیج جدید مسیج SMS  -------------------  SMS مسیج عاشقانه و جدید

Boro sare mikroskop........rafti...........chi mibini............ye zare kochik............midoni chiye???...............are???.............yekam fekr kon..................un dele mane ke barat 1 zare shodeee

سایت جوک و طنز فارسی ------------------ سایت اس ام اس و سرگرمی موبایل

>>> خواهشاً نظر نداده از این سایت اس ام اس فارسی بیرون نرو <<<

نظر بده و بعدش زود برو قسمت بعدی

درخواست شده بود عاشقانه ها بیشتر باشه فکر میکنم بیشتر شد

در ضمن اگه تاحالا تو این وب ثبت نام نکردی ثبت نام کن

ولی اول یک نظر بده‌ .. همین حالا که یادت نره